Opera IX

"Opera IX" була заснована в 1988 році похмурим італійським хлопцем на прізвисько Оссіан. Минуло цілих два роки, поки на світ не з'явилася перша демка, "Gothik". Весь цей час постійно вирішувалася проблема з кадрами, і нарешті-то склад стабілізувався і виглядав наступним чином: Кадаверія (вокал), Оссіан (гітара), Влад (бас) і Флегіас (ударні).

Саунд також змінився і замість початкового "окультного" метал представляв собою атмосферну суміш дума, дета і блеку. Завдяки другому демці, що з'явилася в 1992 році, банда отримала широку популярність у колах металевого андеграунду, а лейбл "Wimp records" запропонував контракт на випуск міньйон.

За перші два місяці продажів цієї семідюймовкі розійшлося 500 примірників. Аби влаштувати собі промоушен, навздогін "Opera IX" випустили відеострічку "The triumph of the Death" з двома кліпами. В кінці 1993 року в команді з'явився клавішник з "класичним" минулим.

Сайлент Бард привніс в саунд групи помітну кількість "атмосфери", що знайшло відображення на першому альбомі. "The call of the wood", що вийшов в 1995 році на лейблі "Miscarriage records", містив п'ять треків загальною тривалістю 60 хвилин, що занурюють слухача в дрімаючі темні емоції. Після цього альбому Бард розлучився з колективом, а на його місці виявився більш "традиційний" клавішник Тріскент. Разом з ним "Opera IX" взяли участь у виданні двох компіляцій - "Awakening" американського лейблу "Dwell" і "A call to Irons" - триб'юту "Iron maiden". У квітні 1998-го на прилавках магазинів з'явився другий альбом "Опери", "Sacro Culto", за випуск якого взявся бельгійський лейбл "Shiver records".

Шість довжелезних треків з цього диску звучали більш епічно і більше блеково, ніж на попередніх релізах. До речі, за клавішні тепер відповідав Лунаріс, заместивший пішов з-за ідеологічних розбіжностей Тріскента. Платівку супроводжував відеокліп "Fronds of the Ancient Walnut".

До 2000 року музиканти в черговий раз змінили лейбл, підписавшись тепер до "Avantgardemusic". У січні команда відправилася в шведську "Undergrund studios", де приступили до сесій третього альбому з заморочений назвою "The black opera, simphoniae misteriorum in laude tenebrarum". У результаті на світ з'явилася концептуальна платівка, яка представляла атмосферно-епічний блек-метал. Завдяки належному промоушену диск розійшовся тиражем 18000 примірників. На наступний рік "Avantgardemusic" перевидав ремастерірованний "The call of the wood" з двома бонусними треками, "Rimes about dying stones" і "Born in the grave". Здавалося, що справи у "Opera IX" йдуть успішно, як раптом про свій відхід заявили Кадаверія і Флегіас. Незгодні з музичним напрямком групи, вони організували новий проект, "Cadaveria".

У "Оперу" ж на місце вокаліста був прийнятий Мадрас, а сидіння ударника зайняв Тараніса. З новими силами, об'єднані спільною ідеєю, музиканти в січні 2002 року засіли в "Damage inc studios", щоб показати світу своє чергове творіння, альбом "Maleventum", який вийшов поагрессівнее, ніж попередні релізи.

Читате також

Реклама